![]() Dystans społeczny w teorii i praktyce pedagogicznej
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377842409
EAN:
9788377842409
oprawa:
Miękka
format:
17.5x24.6
język:
polski
liczba stron:
186
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
26,98 zł
Cena detaliczna:
35,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,98 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W pedagogice zainteresowanie społecznym kontekstem procesów wychowawczo-opiekuńczych i dydaktycznych ma bardzo odległe tradycje, sięgające czasów nawet poprzedzających wyodrębnienie się tej dyscypliny naukowej. Znajduje to odzwierciedlenie zarówno w rozwoju subdyscypliny pogranicza, jaką jest pedagogika społeczna, jak i w przedmiotach zainteresowań pedagogik szczegółowych: specjalnej, wczesnoszkolnej i przedszkolnej czy opiekuńczej. Sięganie przez pedagogów zarówno do teorii, jak i metodologii socjologicznej znacząco rozszerzyło zakres eksploracji pedagogicznych i wzbogaciło ich efekty. Wydaje się jednak, że ciągle możliwości te nie są do końca wykorzystane. Jednym z takich mało rozpoznanych w pedagogice nurtów socjologii, ukierunkowujących badania diagnozujące i wyjaśniające mechanizmy życia społecznego, jest teoria dystansu społecznego. Można przyjąć, że nadal pozostaje ona dla pedagogów obszarem poznania marginalizowanym poprzez niedocenianie, zwłaszcza w porównaniu z wykorzystaniem innych teorii socjologicznych zarówno w konstruowaniu teorii pedagogicznej, jak i w opracowaniu konkretnych strategii zmian.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|