E-commerce na platformach ofertowych Allegro eBay Amazon
Autor:
Smużniak Mirosław
Bienias Mateusz
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-4051-0
EAN:
9788328340510
oprawa:
miękka
podtytuł:
Allegro eBay Amazon
format:
210x140x10mm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
27,72 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,62 zł
Opis produktu
Wyższy poziom e-handlowania
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata.
Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu.
O autorach
Mirosław Smużniak – absolwent Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Wykładowca akademicki, który dzieli się ze studentami wiedzą z zakresu rynku e-commerce, nowoczesnych metod marketingu, zarządzania i komunikacji, logistyki i magazynowania, transportu w e-biznesie. Prowadził projekty szkoleniowe m.in. dla Allegro, DHL, InPost, EduInvest. Pełnił funkcje kierownicze w dużych centrach logistycznych. Praktyk e-biznesu z dwunastoletnim stażem. Na co dzień pomaga polskim przedsiębiorcom prowadzić z sukcesem efektywny e-biznes, w tym sklepy internetowe połączone z systemami automatyzującymi e-commerce. Jest autorem wielu publikacji poświęconych e-commerce oraz współautorem bestselleru Biblia e-biznesu wydawnictwa Helion (2013).
Mateusz Bienias – wizjoner, nieznośny szef, zuchwały przedsiębiorca, pomysłodawca dwóch startupów technologicznych. Na co dzień zarządza, deleguje, rozwiązuje problemy, spędza czas z rodziną oraz trenuje CrossFit. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w bankowości. Szybko się jednak przekonał, że bankowość nie jest dla niego i zwrócił swoje kroki w kierunku własnego biznesu. Od dziesięciu lat współtworzy projekty biznesowe w e-commerce. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą, a jego domeną jest tworzenie rozwiązań pozwalających zaoszczędzić czas i pieniądze.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|