Ekshibicjonizm społeczny w Internecie
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322631942
EAN:
9788322631942
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
171x248 mm
liczba stron:
210
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
18,63 zł
Cena detaliczna:
23,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,58 zł
Opis produktuWspółcześnie coraz częściej znaczącym środowiskiem życia i funkcjonowania jednostki staje się przestrzeń internetowa. Intensywne korzystanie z nowych technologii, w tym zwłaszcza z mediów społecznościowych, sprawia, że stają się one jednym ze środowisk socjalizacyjnych, niemal równorzędnym ze środowiskiem rodziny czy szkoły. Z tego względu zwraca się uwagę na konieczność wdrożenia szerokiego programu edukacji do mediów, którego celem nie byłoby ograniczenie kontaktu człowiek - nowe technologie, lecz nauka takiego z nich korzystania, aby służyły one dobru człowieka. Takie stanowisko było punktem wyjścia do napisania niniejszej monografii, która w założeniu miała stanowić teoretyczną i empiryczną bazę dla podejmowania różnego typu inicjatyw edukacyjnych. Publikacja w założeniu przeznaczona jest nie tylko dla teoretyków pedagogiki i nauk pokrewnych, ale też dla praktyków zajmujących się szeroko rozumianą działalnością profilaktyczną i edukacją medialną. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|