Epistemologia komunikacji medialnej
Autor:
Jan Pleszczyński
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-7784-284-3
EAN:
9788377842843
oprawa:
miękka
podtytuł:
Perspektywa ewolucyjna
format:
240x170x30mm
język:
polski
liczba stron:
492
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
33,36 zł
Cena detaliczna:
46,20 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
Opis produktu
Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|