Okładka książki Epistemologia komunikacji medialnej

Epistemologia komunikacji medialnej

Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-7784-284-3
EAN: 9788377842843
oprawa: miękka
podtytuł: Perspektywa ewolucyjna
format: 240x170x30mm
język: polski
liczba stron: 492
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
33,36 zł
Cena detaliczna: 
46,20 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36

Opis produktu

Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj