Okładka książki Epistemologia komunikacji medialnej

Epistemologia komunikacji medialnej

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377842843
EAN: 9788377842843
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Perspektywa ewolucyjna
format: 240x170x27 mm
język: polski
liczba stron: 492
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
30,66 zł
Cena detaliczna: 
46,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,17
Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym. Bardzo sprawnie i umiejętnie łączy dzieje komunikowania w perspektywie determinizmu technologicznego oraz kulturowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj