Etyka dziennikarstwa
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377841662
EAN:
9788377841662
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Edukacja - Teoria - Praktyka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
218
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
23,76 zł
Cena detaliczna:
31,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,73 zł
Opis produktu
Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|