Handel zagraniczny.
Autor:
Jan Rymarczyk
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-208-2278-6
EAN:
9788320822786
oprawa:
miękka
podtytuł:
Organizacja i technika
format:
240x165x20mm
język:
polski
liczba stron:
474
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
46,51 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,38 zł
Opis produktu
Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi z globalizacją i regionalizacją (m.in. zostały przedstawione nowa wersja międzynarodowych formuł handlowych oraz zmiany w praktyce polskiego handlu zagranicznego związane z członkowstwem w Unii Europejskiej).
Najważniejsze problemy omówione w niniejszej książce to:
formy handlu zagranicznego,
rodzaje pośredników w handlu zagranicznym,
narzędzia regulacji i organizacji handlu zagranicznego w przedsiębiorstwie,
rozliczenia transakcji i sposoby ich finansowania,
cła i procedury celne,
transport i spedycja oraz ubezpieczenia w obrocie gospodarczym z zagranicą,
ryzyko i sposoby jego ograniczania,
zagadnienia arbitrażu międzynarodowego,
teorie wymiany międzynarodowej oraz korzyści z niej wynikające.
Większość autorów podręcznika to pracownicy Katedry Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu posiadający również doświadczenie w praktycznej realizacji transakcji handlowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnego typu oraz pracowników przedsiębiorstw i instytucji związanych z handlem międzynarodowym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|