nowość
Okładka książki Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: One Press
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-283-9601-2
EAN: 9788328396012
oprawa: miękka
format: 206x145 mm
język: polski
liczba stron: 158
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
42% rabatu
28,77 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,77

Opis produktu

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę? Kinga Przybysz-Polakowska - doktor nauk społecznych, ekspertka Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Certyfikowana tutorka i moderatorka design thinking. Wykładowczyni na Uniwersytecie WSB Merito, a także na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Autorka publikacji i książek z zakresu komunikacji medialnej. Przygodę z eventami rozpoczęła w marketingu, dziś wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje w obszarze People & Culture (mElements S.A.) Wierzy, że o kulturze miejsca pracy najlepiej świadczy nastrój pracowników w poniedziałek rano.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj