|   Klient w centrum uwagi
                            Autor:
                            
                                        Zych Robert
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788328314399                            
                         
                            EAN:
                            
9788328314399                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: twarda                            
                         
                            podtytuł:
                            
Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi                            
                         
                            format:
                            
14,8x21,1 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            BIZNES W PRAKTYCE
                            
                         
                            liczba stron:
                            
224                            
                         
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         (1) Sprawdź recenzje 31% rabatu34,33 zł Cena detaliczna:  49,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.
Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
             Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem 
                    autor: Kresowa
                 Świetna książka o sprzedaży. Zarządzanie zespołem nigdy dotąd nie było tak proste. Wszystko opisane w fajny, przemyślany i przydatny sposób.  x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |