![]()
Publikacja pod red. naukową Hanny Batorowskiej i Pauliny Motylińskiej prezentuje spectrum zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego w czasach nadprodukcji informacji. Monografia adresowana jest do osób zainteresowanyc
19% rabatu
30,70 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł
![]()
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: -zasadę wolności słowa; -in
24% rabatu
59,68 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Kłopoty z niedźwiedziem
Autor:
Żakowska Magdalena
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono dawne i współczesne niemieckojęzyczne dyskursy medialne o Rosji, argumentując, że warto je studiować ze względu na kluczową rolę odgrywaną przez Niemcy i Rosję w stosunkach międzynarodowych.
Przekaz niemieckich polityków
26% rabatu
44,38 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł
![]() Kompetencje komunikacji międzykulturowej.
Autor:
Piwowarczyk Anna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz:
omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania
28% rabatu
71,07 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł
![]() Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor:
Olszanecka-Marmola Agata
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na dzi
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
![]() Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich
Autor:
Schulz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji pokazuję, w jakim stopniu partie polityczne oraz mass media wpływają na kształtowanie dwustronnych, polsko-niemieckich stosunków, a także na budowanie wizerunku obu krajów i narodów. Zasadniczy problem badawczy monografii dotyc
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
![]() Nie znam się na epidemiach. Raport z czasów...
Autor:
Marcin Kędzierski
Wydawca:
eSPe
wysyłka: niedostępny
Marcin Kędzierski – ekonomista i ekspert polityki publicznej – opierając się na dostępnych danych, a także korzystając z publikacji naukowych oraz doniesień medialnych, przez ponad półtora miesiąca opracowywał przystępny raport dnia dla czy
40% rabatu
14,24 zł
23,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,24 zł
![]()
Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów, gdy polska gospodarka tonęła w kryzysie, a ust
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
![]()
Fake news fałszywe wiadomości. Skąd się biorą? Co sprawia, że są tak podstępne? Czy istnieją sposoby na bronienie się przed nimi? Fake news uświadamiają nam, że coraz trudniej jest odróżnić prawdę od fałszu. I o tym właśnie jest książka, kt
44% rabatu
16,73 zł
29,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,73 zł
![]()
Kształtowanie kultury pokoju, jako wyzwanie współczesności, stanowi jeden z istotnych obszarów namysłu nad bezpieczeństwem, jego podstawami, warunkami utrzymania oraz możliwymi zagrożeniami.
Odwołując się do ujęcia bezpieczeństwa w jego na
31% rabatu
24,56 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,56 zł
![]()
Słowo dialog jest wieloznaczne i ma odmienny sens w zależności od obszaru, na którym funkcjonuje. W życiu codziennym jest to rozmowa dwojga ludzi. Z kolei w naukach o literaturze określa się nim zarówno wypowiedź dwu lub więcej osób, jak i
31% rabatu
33,64 zł
48,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł
![]()
Celem autorki było zdefiniowanie i usystematyzowanie gatunków literacko-dziennikarskich powstających współcześnie, w czasie postprawdy, oraz warunkowanych zwrotem performatywnym. Autorka odtwarza historyczne tło narodzin powieści oraz dzien
26% rabatu
48,09 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,09 zł
![]()
Autorzy recenzowanej książki, sięgając po przykłady z dziedzin, jakie uprawiają- psychologii i pedagogiki, psychoterapii i terapii rodzin - ukazują, jak wkracza w nie zapożyczony od technologii matematyczny model komunikacji, zakładający,
44% rabatu
27,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,59 zł
![]() Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
The leading theme of the monograph pertains to space perceived as a communicative background analysed in the communicological perspective, i.e. in accordance with the approach popularised by Richard L. Lanigan, which represents a multidisci
14% rabatu
38,43 zł
44,79 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
![]() Jak (nie) być pisarzem
Autor:
red. Magdalena Lachman
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
wysyłka: niedostępny
Skoro pisarza w tradycyjnych, ale nadal głęboko zakorzenionych wizjach spowijać ma nimb wielkości, to aktualnie literat będzie programowo poprzestawał na minimalizmie i preferował niewyszukane środki wyrazu. Skoro grafomanowi zwyczajowo odm
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
![]()
The extraordinary inside story of how Instagram became the world’s most successful app
In just ten years, Instagram has gone from being a simple photo app to a $100-billion company. The journey has involved ground-breaking innovations, a b
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
![]()
Po 30 latach od założenia ""Najwyższego Czasu!"" oddajemy w Państwa ręce podsumowanie jego działalności. Ta wyjątkowa książka jest nie tylko kroniką środowiska NCz!, ale też zbiorem historycznych - ale ponadczasowych - artykułów, jakie ukaz
44% rabatu
27,42 zł
49,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,19 zł
![]()
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, która w sposób niezwykle obszerny i wnikliwy opisuje relacje między językiem, narodem i państwem. Autor analizuje czynniki narodotwórcze, poświęcając szczególną uwagę językowi. Z jednej stro
48% rabatu
48,88 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,12 zł
![]() Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor:
Grzegorz Miłkowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
41% rabatu
23,46 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]() Obrona przed wpływem telewizji
Autor:
Paweł Fortuna
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe KUL
wysyłka: niedostępny
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego
31% rabatu
28,14 zł
40,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,14 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|