Lean management po polsku O dobrych i złych praktykach
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328340534
EAN:
9788328340534
oprawa:
Miękka
format:
13.9x20.7
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2020
(2) Sprawdź recenzje
33% rabatu
25,95 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,92 zł
Opis produktu
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają
Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych.
Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu „szczupłego zarządzania”. W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce.
Skorzystaj z jego doświadczeń i rad przed przystąpieniem do usprawniania własnego biznesu!
Tomasz Król – twórca, a obecnie dyrektor zarządzający Instytutu Doskonalenia Produkcji. Ekspert w dziedzinie wdrażania lean management, konsultant, trener i autor programów szkoleniowych z obszaru zarządzania produkcją. Przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń z różnych obszarów procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (STEP). Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Autor niezliczonych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dotychczas współpracował między innymi z: NUTRICIA, KGHM, Cadbury Wedel, Wagony Świdnica SA, PESA, Raben, POCh, TRW, Victaulic, Scania, Porta Drzwi, Stolbud.
Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Iga
Znakomity podtytuł, któremu warto się przyjrzeć bliżej, ponieważ autor pisze 11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie przynoszą efektów. Genialny zabieg dla promocji książki. Polecam.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Cezary
Każda koncepcja musi być przemyślana i wyjaśniona załodze. Należy wyjść od przyczyny zmiany, skupić się na detalach i konkretnych działaniach. Alienacja ludzi i brak komunikacji to częsty powód rezygnacji i niechęci do zmian.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|