Okładka książki Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej

Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788322731147
EAN: 9788322731147
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 400
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
34,04 zł
Cena detaliczna: 
45,15 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04

Opis produktu

Analiza transakcyjna, w Polsce znana głównie jako szkoła psychoterapii, jest teorią osobowości znajdującą szerokie zastosowanie w różnych obszarach życia codziennego: zarządzaniu, szkolnictwie, doradztwie czy rozwoju osobistym. "Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej" jest na naszym rynku wydawniczym pierwszą tak obszerną pozycją opisującą możliwość stosowania tej teorii w edukacji. Autorka wyjaśnia jej podstawowe koncepcje: stany Ja, transakcje, gry, pozycje i skrypty życiowe, oraz ukazuje, w jaki sposób nauczyciele mogą je wykorzystywać w doskonaleniu relacji z uczniami, zwiększaniu efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych i podnoszeniu jakości pracy szkoły. Prezentując wyniki badań własnych poświęconych codziennemu funkcjonowaniu nauczycieli, przedstawia możliwości interpretowania praktyki nauczycielskiej z perspektywy analizy transakcyjnej, a także przydatność tej teorii psychologicznej zarówno dla refleksji pedeutologicznej, jak i dla psychopedagogicznego kształcenia nauczycieli.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj