Neuromarketing
Autor:
Dooley Roger
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301183608
EAN:
9788301183608
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
format:
15.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
42,05 zł
Cena detaliczna:
64,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,02 zł
Opis produktu
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|