Okładka książki Neuromarketing

Neuromarketing

Autor: Dooley Roger
wysyłka: 48h
ISBN: 9788301183608
EAN: 9788301183608
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
format: 15.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
51,51 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj