|   Obsługa gości 2 (konsumentów) REA-WSiP
                        Wydawca: 
                                    WSiP
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788302140860                            
                         
                            EAN:
                            
9788302140860                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Szkoła ponadgimnazjalna                            
                         
                            format:
                            
19.0x25.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
194                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 15% rabatu34,60 zł Cena detaliczna:  40,80 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,60 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Podręcznik przygotowany z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach ,,kelner"" i technik organizacji usług gastronomicznych. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach ,,kelner"" i ,,technik organizacji usług gastronomicznych"".Treść wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.Część 2. zawiera wiedzę z zakresu:- organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),- technik podawania potraw kuchni różnych narodów,- serwisu specjalnego i przygotowania nakryć specjalnych,- planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,- systemów rozliczeń kelnerskich,- elementów protokołu dyplomatycznego,- rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,- organizacji baru i pracy barmana.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |