Okładka książki Obsługa klienta Elementy towaroznawstwa  WSiP

Obsługa klienta Elementy towaroznawstwa WSiP

Wydawca: WSiP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788302087813
EAN: 9788302087813
oprawa: Miękka
podtytuł: Liceum o profilu usługowo-gospodarczym
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 160
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16% rabatu
20,27 zł
Cena detaliczna: 
24,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,27

Opis produktu

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego; Obsługa klienta.iono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściowści towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj