Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Autor:
Latoch-Zielińska Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-227-9306-0
EAN:
9788322793060
oprawa:
twarda
podtytuł:
Badania - Dylematy - Inspiracje
format:
225x175mm
język:
polski
liczba stron:
372
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
31,60 zł
Cena detaliczna:
44,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,60 zł
Opis produktu
Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
ze Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|