Okładka książki Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Wydawca: Arkady
wysyłka: 48h
ISBN: 9788321350660
EAN: 9788321350660
oprawa: Twarda
format: 24.9x18.3
język: polski, angielski
liczba stron: 288
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
26,95 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95

Opis produktu

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj