PAKIET NOWE ŚCIEŻKI EDUKACJI / CO Z TĄ SZKOŁĄ / KOMPETENCJE BEZ TAJEMNIC / KIM JESTEŚMY A KIM MOGLIBYŚMY BYĆ / UCZYĆ SIĘ Z PASJĄ
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
Dobra Literatura
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-65897-49-7
EAN:
9788365897497
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Co z tą szkołą; Kompetencje bez tajemnic; Kim jesteśmy,a kim moglibyśmy być; Uczyć (się) z pasją
format:
14.5x20.5cm
język:
angielski, niemiecki
liczba stron:
892
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
54,94 zł
Cena detaliczna:
99,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,94 zł
Opis produktu
Zestaw książek poruszających ważne tematy dotyczące szkoły i wychowania. Dla nauczycieli i rodziców poszukujących nowych ścieżek w edukacji.
"Co z tą szkołą?" - Joachim Bauer
Ogromna część absolwentów opuszczających placówki edukacyjne nie nabywa w nich żadnej z tych cech, które przygotowują człowieka do życia: wiary w siebie, wewnętrznej motywacji, solidnej wiedzy oraz kompetencji społecznych i emocjonalnych. Badacz mózgu, lekarz i psychiatra, Joachim Bauer, pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego.
"Kompetencje bez tajemnic" - Daniel Hunziker
Daniel Hunziker w zrozumiały sposób wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia sprawdzony schemat zawierający podstawowe kompetencje dla uczniów wszystkich lat obowiązkowego nauczania.
"Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być" - Gerald Hüther
Gerald Hüther, proponuje radykalną zmianę myślenia. W oparciu o wyniki badań nad mózgiem stawia prowokującą – i dla wielu mocno deprymującą tezę: Większość z nas to „niedorozwinięte wersje” własnych potencjałów i możliwości. Pokazuje z neurobiologicznej perspektywy, w jaki sposób każdy może stać się tym, kim naprawdę mógłby być, gdyby wykorzystał predyspozycje, jakimi rzeczywiście dysponuje.
"Uczyć (się) z pasją" - Pernille Ripp
Pernille Ripp zauważyła, że ciągłe sterowanie uczniami i narzucanie im metod pracy hamuje ich rozwój i pozbawia radości płynącej z uczenia się. Uznała wtedy, że powinna wziąć odpowiedzialność za dzieci, które przyszły do szkoły pełne entuzjazmu (a przynajmniej bez objawów niechęci do niej), a wyszły z podciętymi skrzydłami. Postanowiła odejść od tego, czego nauczyła się na studiach, zaufać swojej intuicji i poszukać własnej drogi do dobrej edukacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|