Plan marketingowy na jednej stronie Nowi klienci większe dochody i firma jedna na milion!
Autor:
Dib Allan
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328348882
EAN:
9788328348882
oprawa:
miękka
podtytuł:
Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
format:
205x145mm
język:
polski
Seria:
N/D
liczba stron:
248
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
32,29 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,19 zł
Opis produktu
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
O autorze
Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął wiele przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Obecnie z wielką pasją pomaga firmom odnajdywać nowe ścieżki szybkiego rozwoju i ekspansji. Jest wyjątkowo ceniony jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|