|   Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania
                            Autor:
                            
                                        Zajdel Krzysztof
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Impuls
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
978-83-8294-221-7                            
                         
                            EAN:
                            
9788382942217                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
235x160x7mm                            
                         
                            liczba stron:
                            
106                            
                         
                            rok wydania:
                            
2023                            
                         (0) Sprawdź recenzje 34% rabatu25,00 zł Cena detaliczna:  38,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaSelfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów. W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni - grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. - ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |