Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski
Autor:
Maciej Sasin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328336735
EAN:
9788328336735
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
15,8x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
26,95 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Opis produktu
12 aspektów skutecznej sprzedaży
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach.
Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools?
Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność.
Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży.
Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe.
Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem.
Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji.
Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta.
Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie.
Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system.
Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku.
Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych.
Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|