Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788377350591
EAN:
9788377350591
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Szkoły ponadgimnazjalne
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
30,46 zł
Cena detaliczna:
33,60 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
Opis produktu
Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły. Książka zawiera: 23 tabele 20 fotografii 14 rysunków 18 wzorów 110 przykładów 200 stron formatu B5 x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|