Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Wydawca: ONEPRESS
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-283-8878-9
EAN: 9788328388789
oprawa: Miękka
podtytuł: Mikroróżnice, które generują makroefekty
format: 140x212 mm
język: polski
liczba stron: 248
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
38,82 zł
Cena detaliczna: 
57,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,70

Opis produktu

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy! O autorze Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj