Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-208-2339-4
EAN:
9788320823394
oprawa:
miękka
format:
240x165mm
język:
polski
liczba stron:
242
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
46,38 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,38 zł
Opis produktu
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.
Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|