Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Autor:
Famuła-Jurczak Anita
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375872606
EAN:
9788375872606
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum „wirtualnego”
format:
16x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
194
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
10,48 zł
Cena detaliczna:
19,05 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,48 zł
Opis produktu
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych” autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|