Okładka książki Teoria gier

Teoria gier

Autor: Binmore Ken
wysyłka: 48h
ISBN: 9788380885943
EAN: 9788380885943
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 12,9x20,8 cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
25,53 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,53

Opis produktu

> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. * Teoria gier znajduje zastosowanie nie tylko w dziedzinie biologii ewolucyjnej i ekonomii, lecz także rewolucjonizuje psychologię, psychiatrię i nauki polityczne. Sprawdza się w badaniach naukowych i w codziennym życiu. Czy przed podjęciem decyzji warto rzucić monetą? Kiedy opłaca się blefować? Czy pokerzyści lepiej się targują? Dlaczego John Nash, którego historia zainspirowała twórców filmu Piękny umysł, dostał Nobla?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj