Okładka książki Trakcja czyli złap przyczepność

Trakcja czyli złap przyczepność

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788328325326
EAN: 9788328325326
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
format: 14x20,8 cm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
25,33 zł
Cena detaliczna: 
37,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,33

Opis produktu

Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów! Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję! Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by: odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci; zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów, zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych; poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej, prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań. Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli! „Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy”. Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo „Przedsiębiorcy, którzy wychodzą z naszych biur z dokumentem opisującym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzą do nas z tą książką pod pachą. To pragmatyczny przewodnik pozwalający rozwiązać zasadniczy problem każdego przedsiębiorcy”. Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj