Trwałość wiedzy w procesie kształcenia
Autor:
Wawer Rafał
Wawer Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376417851
EAN:
9788376417851
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
ENGRAM
liczba stron:
212
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
33,87 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł
Opis produktu
Gwałtowny przyrost wiedzy, nieustająca konkurencja o pracę i pozycję zawodową oraz wiele innych zjawisk, zmuszają ludzi do zapamiętywania coraz większej ilości informacji. Dynamizm zachodzących zmian nie pozwala na odkładanie nauki na później. Konieczne jest wykorzystywanie każdej nadarzającej się okazji. Kluczowego znaczenia nabiera nie tylko sam proces permanentnego uczenia się, którego założenia dobrze oddaje idea programu ?uczenie się przez całe życie? (life-long learning), ale również trwałe zapamiętanie zdobytej wiedzy. Osiągnięcie sukcesu w tym zakresie związane jest z wieloma czynnikami, zarówno wewnętrznymi ? odnoszącymi się do osoby (np. jej motywacji, inteligencji, stylu uczenia się), jak i zewnętrznymi ? związanymi ze sposobem przekazywania informacji. Poznanie tych uwarunkowań oraz zależności między nimi może przyczynić się do odnoszenia sukcesów w procesie kształcenia. Autorzy mają nadzieję, że publikacja okaże się interesująca i użyteczna nie tylko dla nauczycieli, trenerów i szkoleniowców, zawodowo realizujących proces kształcenia, ale także dla wszystkich osób uczących się, dla których istotne jest dążenie do optymalizacji rezultatów kształcenia poprzez zwiększenie trwałości pozyskanej wiedzy.Prof. zw. dr hab. Janusz Kirenko:Problematyka efektywnego nauczania i uczenia się, zwana kształceniem jest przedmiotem nieustannego zainteresowania badaczy. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw temu zainteresowaniu, a poprzez swoje eksperymentalne podejście badawcze godna jest poznania i dyskusji. Zawiera teoretyczne analizy podstawowych pojęć i teorii oraz swoistego rodzaju refleksje nad nimi, tak w odniesieniu do fizjologicznych i psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka, jak i uwarunkowań społeczno-edukacyjnych. Dogłębna znajomość zakresu badanych problemów, w tym własne doświadczenia Autorów, w sposób oczywisty przyczyniły się do sformułowania bogatych wniosków, zwłaszcza o charakterze aplikacyjnym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|