Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-02-15717-2
EAN:
9788302157172
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Szkoły ponadgimnazjalne
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
52,42 zł
Cena detaliczna:
60,70 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,76 zł
Opis produktu
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|