Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3
Wydawca:
Harmonia
wysyłka: 24h
ISBN:
978-83-8080-157-8
EAN:
9788380801578
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
format:
21.5x30.5cm
język:
polski
liczba stron:
53
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
23,67 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,75 zł
Opis produktu
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
instrukcja (przykłady ćwiczeń);
36 kart z fotografiami miejsc;
4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|