Za darmo
Autor:
Chris Anderson
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-240-1631-0
EAN:
9788324016310
oprawa:
Oprawa twarda z obwolutą
podtytuł:
Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
format:
154x215
język:
polski
Seria:
PUNKTY PRZEŁOMOWE
liczba stron:
248
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
36,04 zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,93 zł
Opis produktu
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo?
Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora?
Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt?
Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego
ogona i redaktor naczelny „Wired”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.
Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu.
Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|