Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381024228
EAN:
9788381024228
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Aspekty teoretyczne i empiryczne
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
194
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
42,33 zł
Cena detaliczna:
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,27 zł
Opis produktu
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności:
• nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych,
• paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego,
• wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy,
• znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast,
• problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności.
Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|