Okładka książki Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381024228
EAN: 9788381024228
oprawa: Miękka
podtytuł: Aspekty teoretyczne i empiryczne
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 194
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
42,39 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33

Opis produktu

W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: • nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, • paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, • wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy, • znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, • problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj