Zjadam beczkę soli Współpracuję nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych
Autor:
Stalka-Jarska Joanna
Wydawca:
Harmonia
wysyłka: 48h
ISBN:
590-737743-147-3
EAN:
5907377431473
oprawa:
twarda
podtytuł:
Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
format:
100x130x35mm
język:
polski
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
47,75 zł
Cena detaliczna:
70,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,16 zł
Opis produktu
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 28 graczy w wieku 1418 lat.
W skład zestawu wchodzą:
instrukcja 100 kart z pytaniami 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
JOANNA STALKA-JARSKA nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|