5 języków docenienia w miejscu pracy
Autor:
Gary Chapman
Wydawca:
Logos Oficyna Wydawnicza
wysyłka: 48h
ISBN:
9788363488482
EAN:
9788363488482
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi
format:
14.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
45,64 zł
Cena detaliczna:
63,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,23 zł
Opis produktuDoceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. ""Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji."" Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft. ""Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umiejętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach."" Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy. ""Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje."" Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|