![]() Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
Autor:
Jan M. Myszewski
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Słuszności tytułowej tezy „Jakość ko
16% rabatu
83,87 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej...w.3
Autor:
Blikle Andrzej Jacek
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magn
42% rabatu
57,27 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Autor:
Knosala Ryszard
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 24h
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego „Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji”. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w
38% rabatu
61,89 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Autor:
Marek Lisiński
Marek Szarucki
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
38% rabatu
30,76 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
26% rabatu
34,67 zł
47,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków
Autor:
Stephanie Ockerman
Simon Reindl
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ic
41% rabatu
23,48 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Autor:
Grażyna Paulina Wójcik
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
26% rabatu
55,31 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Autor:
Michał Sobczak
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wszystko, co musisz wiedzieć o jakości oprogramowania, w jednym miejscu!
Poznaj rodzaje błędów
Zapewnij wysoką jakość kodu
Dowiedz się, jak należycie testować
Twórz niezawodne oprogramowanie
Czym jest jakość oprogramowania? Czy to wyłącznie
41% rabatu
28,84 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania po
26% rabatu
51,62 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Celem tej monografii jest przedstawienie problemów doskonalenia jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym w Polsce w latach 2012–2018 na tle przebiegu wdrażania ustaleń procesu bolońskiego, budowy Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego
22% rabatu
35,93 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Koszty niezgodności w doskonaleniu jakości zarządzania szpitalem publicznym
Autor:
Kister Agnieszka
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Recenzowana pozycja jest dziełem koncepcyjnie spójnym, ukazującym – moim zdaniem – autentyczny namysł Autorki nad tytułowym zagadnieniem doskonalenia jakości zarządzania szpitalem publicznym, posiadającym walor teoriotwórczy, ale także isto
26% rabatu
27,95 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka ![]() STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE
Autor:
Hamrol Adam
Wydawca:
PWN
wysyłka: 48h
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktycz
23% rabatu
72,33 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie śro
33% rabatu
30,01 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Autor:
Marek Bugdol
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
31% rabatu
40,50 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
23% rabatu
72,33 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
23% rabatu
45,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:
- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytycz
21% rabatu
46,75 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele w.2
Autor:
Wiśniewska Małgorzata Z.
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
26% rabatu
50,89 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające za
23% rabatu
53,10 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pracuj z sensem!
Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej
33% rabatu
39,50 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|