Okładka książki Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Słuszności tytułowej tezy „Jakość ko
14% rabatu
85,86
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego „Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji”. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w
36% rabatu
63,89
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
36% rabatu
31,91
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
31% rabatu
32,41
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków
Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ic
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
31% rabatu
51,71
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Wszystko, co musisz wiedzieć o jakości oprogramowania, w jednym miejscu! Poznaj rodzaje błędów Zapewnij wysoką jakość kodu Dowiedz się, jak należycie testować Twórz niezawodne oprogramowanie Czym jest jakość oprogramowania? Czy to wyłącznie
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w klubie sportowym
Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportow
6% rabatu
33,82
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania po
31% rabatu
48,26
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonalenie jakości zarządzania w szkołach wyższych
Celem tej monografii jest przedstawienie problemów doskonalenia jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym w Polsce w latach 2012–2018 na tle przebiegu wdrażania ustaleń procesu bolońskiego, budowy Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego
25% rabatu
34,63
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koszty niezgodności w doskonaleniu jakości zarządzania szpitalem publicznym
Recenzowana pozycja jest dziełem koncepcyjnie spójnym, ukazującym – moim zdaniem – autentyczny namysł Autorki nad tytułowym zagadnieniem doskonalenia jakości zarządzania szpitalem publicznym, posiadającym walor teoriotwórczy, ale także isto
24% rabatu
28,71
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktycz
21% rabatu
54,48
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie śro
19% rabatu
36,43
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
25% rabatu
44,22
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
21% rabatu
62,37
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
21% rabatu
38,69
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
19% rabatu
47,76
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele w.2
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
31% rabatu
47,58
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość w Agile. Zwinna droga do sukcesu
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające za
21% rabatu
54,48
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zarządzanie jakością w bibliotece
Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania ja
20% rabatu
35,98
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj