Okładka książki Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
33% rabatu
50,59
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Wszystko, co musisz wiedzieć o jakości oprogramowania, w jednym miejscu! Poznaj rodzaje błędów Zapewnij wysoką jakość kodu Dowiedz się, jak należycie testować Twórz niezawodne oprogramowanie Czym jest jakość oprogramowania? Czy to wyłącznie
40% rabatu
29,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w klubie sportowym
Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportow
7% rabatu
33,64
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania po
33% rabatu
47,22
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonalenie jakości zarządzania w szkołach wyższych
Celem tej monografii jest przedstawienie problemów doskonalenia jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym w Polsce w latach 2012–2018 na tle przebiegu wdrażania ustaleń procesu bolońskiego, budowy Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego
17% rabatu
38,55
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koszty niezgodności w doskonaleniu jakości zarządzania szpitalem publicznym
Recenzowana pozycja jest dziełem koncepcyjnie spójnym, ukazującym – moim zdaniem – autentyczny namysł Autorki nad tytułowym zagadnieniem doskonalenia jakości zarządzania szpitalem publicznym, posiadającym walor teoriotwórczy, ale także isto
28% rabatu
27,39
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktycz
18% rabatu
56,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie śro
33% rabatu
30,35
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
40% rabatu
26,94
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
18% rabatu
65,14
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej
Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzki
16% rabatu
40,54
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
18% rabatu
40,40
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
33% rabatu
39,80
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele w.2
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
33% rabatu
46,54
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość w Agile. Zwinna droga do sukcesu
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające za
18% rabatu
56,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Diagram Ishikawy Sposób na rozwiązanie problemu
Diagram Ishikawy, który często zwany jest po prostu diagramem rybiej ości, to wykres o charakterze przyczynowo – skutkowym. Diagram Ishikawy jest metodą rozwiązywania problemów. Miłosz Mróz - z wykształcenia fizyk, z zawodu Kierownik Jakośc
28% rabatu
28,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością i inżynieria
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
14% rabatu
68,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doktryna jakości
Doktryna jakości
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej
40% rabatu
35,40
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych
Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali wiele książek na temat marketingu i zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy zarzą
21% rabatu
78,66
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bezpieczeństwo i jakość żywności
Jest to pierwsza na rynku polskim praca, która w wieloaspektowy sposób przedstawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem i jakością żywności. Tematyka ta należy obecnie do jednego z głównych nurtów rozważań w obszarze współczesnych problem
18% rabatu
56,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka