Okładka książki Doktryna jakości
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Ostatnie sztuki nakładu Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kie
38% rabatu
73,24
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecni
33% rabatu
41,78
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania.
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną str
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w projekcie
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu o
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością w.5
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środ
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwi
33% rabatu
46,50
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
33% rabatu
30,32
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
32% rabatu
33,70
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonalenie jakości zarządzania w szkołach wyższych
Celem tej monografii jest przedstawienie problemów doskonalenia jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym w Polsce w latach 2012–2018 na tle przebiegu wdrażania ustaleń procesu bolońskiego, budowy Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego
27% rabatu
33,52
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koszty niezgodności w doskonaleniu jakości zarządzania szpitalem publicznym
Recenzowana pozycja jest dziełem koncepcyjnie spójnym, ukazującym – moim zdaniem – autentyczny namysł Autorki nad tytułowym zagadnieniem doskonalenia jakości zarządzania szpitalem publicznym, posiadającym walor teoriotwórczy, ale także isto
28% rabatu
27,09
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktycz
22% rabatu
77,38
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
22% rabatu
77,38
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość w Agile. Zwinna droga do sukcesu
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające za
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy
W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych przez kierownict
14% rabatu
39,71
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Profesjonalizm lekarski
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat pojęcie profesjonalizmu lekarskiego uległo na świecie przekształceniu ze słabo zarysowanego terminu używanego najczęściej w sytuacjach, w których obserwowano jego naruszenia („to nie jest profesjonalne”
24% rabatu
37,82
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Systemy zapewnienia jakości kształcenia w polskich szkołach wyższych w świetle Procesu Bolońskiego
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie systemu zapewnienia jakości funkcjonującego w polskim szkolnictwie wyższym w perspektywie realizacji Procesu Bolońskiego oraz ocena wewnętrznych systemów zapewnienia jakości kształcenia pod k
14% rabatu
28,81
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konkurencja i przedsiębiorczość
Proces rynkowy a równowaga rynkowa Konkurencja i monopol Koszty sprzedaży, jakość i konkurencja Konkurencja, dobrobyt i koordynacja
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Słuszności tytułowej tezy „Jakość ko
21% rabatu
79,37
99,90 zł
niedostępny
Okładka książki Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej...w.3
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magn
38% rabatu
60,94
99,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
7
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj