Biblioteka sukcesu Briana Tracy Pakiet 6 Audio CD - Audiobook
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Delegowanie & kontrolowanie Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Motywowanie Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego; - zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. Negocjowanie Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji; - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi; - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły; - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań; - kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje. Przywództwo Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak: - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; - budzić poczucie celu w organizacji; - podejmować właściwe ryzyko; - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich; - pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności. Sukces osobisty Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. Dowiedz się, jak: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie; - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); - nawykowo prowadzić działania networkingowe. Zarządzanie sprzedażą Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze. Dowiedz się, jak: - opracować plan działań sprzedażowych; - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców; - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski; - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
34% rabatu
79,20
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zasady negocjacji
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie. Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym dla dyplomatów, ważnych biznesmenów czy prawników. Wszyscy ciągle negocjujemy: podwyżkę w pracy, zakup samochodu bądź domu, codzienne sprawy i decyzje ze współmałżonkiem czy dziećmi. A struktura i proces negocjacji są z reguły takie same, niezależnie od poziomu, na jakim prowadzi się rozmowy. Nowe wydanie Zasad negocjacji przedstawia najważniejsze koncepcje i teorie psychologiczne dotyczące tego procesu, uwzględniające wyniki najnowszych badań w tym zakresie, oraz powiązane z nim kwestie: władzy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. W naszym coraz bardziej zglobalizowanym świecie autorzy poświęcają też dużo uwagi negocjacjom międzynarodowym i międzykulturowym (co naprawdę oznacza „tak” u Japończyka i jak prowadzą rozmowy Chińczycy) oraz etyce negocjacji (czy i kiedy można stosować nieszczere strategie). To wyczerpujący, praktyczny poradnik, który można wykorzystać zarówno w realnym życiu, jak i w programie studiów i specjalistycznych kursów.
32% rabatu
40,73
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie stresem w organizacji
Stres, jako zjawisko nieodłączne życiu człowieka, zakłóca procesy adaptacji i readaptacji, ogranicza przy tym zdolność osiągania celów, minimalizuje często twórcze i rozwojowe funkcje otoczenia. W publikacji przedstawiono przyczyny i źródła stresu. Wyjaśnione zostały również przejawy stresu organizacyjnego oraz prawidłowe rozpoznawanie i reakcję na jego symptomy. Autor ukazuje także zjawiska stresogenne i sposoby przezwyciężania trudnych sytuacji. Podkreśla znaczenie działań profilaktycznych, zapobiegających agresywnym zachowaniom, nałogom, postawom destrukcyjnym, a także sprzyjających zachowaniu zdrowia i kondycji psychofizycznej.
12% rabatu
52,80
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Infokalendarz kadrowo-księgowy
KALENDARZ DLA KADROWYCH I KSIĘGOWYCH z sektora prywatnego i publicznego! W części merytorycznej infoKaledarza znajdują się pogrupowane informacje dot.: umów stosowanych w zatrudnieniu urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, dodatkowych, szkoleniowych wypowiedzeń umów o pracę, wysokości odpraw wysokości odpisów na zfśs zwolnień, zasiłków, dokumentów ZUS bezpieczeństwa i higieny pracy diet, ryczałtów i rekompensat podatków Przy każdym miesiącu zebrane zostały najważniejsze informacje kadrowe i księgowe na dany okres. Dodatkowo na pojedynczych, dziennych stronach kalendarium znajduje się przypomnienie najważniejszych zadań i terminów na dany dzień. Dzięki infoKalendarzowi będziecie Państwo pamiętać o każdym terminie, takim jak: złożenie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA i raportów imiennych złożenie PIT-12 zakończenie inwentaryzacji oświadczenie o wyborze opodatkowania wpłata zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych wybór opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej poinformowanie pracowników przez pracodawcę o nietworzeniu zfśs lub niewypłacaniu świadczenia urlopowego złożenie informacji ZUS IWA przekazanie rozliczenia wykorzystania dotacji za poprzedni rok budżetowy Ponadto publikacja zawiera przejrzyście usystematyzowane zagadnienia kadrowo-płacowe w tabelach. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2019 to: stawki podatków, diet, ryczałtów, rekompensat; wysokość odpraw, zasiłków chorobowych i opiekuńczych; wymiary urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, szkoleniowych; częstotliwość badań lekarskich i szkoleń BHP; ważne kontakty. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2019 idealnie sprawdza się w pracy (148x210mm - wygodny format A5) – oprócz dziennego terminarza zawiera: Szczegółowo rozpisane czynności i terminy z prawa pracy i księgowości dla sektora prywatnego i publicznego. Praktyczne zestawienia danych kadrowych i podatkowych. Daty czynności kadrowych i podatkowych oraz sprawozdań finansowych.
12% rabatu
51,92
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Negocjacje
Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny, czy ekonomicznie efektywny? W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazują, jakimi narzędziami możemy posługiwać się przy rozwiązywaniu sporów. Przedstawiają trzy modele negocjowania – argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny. Odwołują się one do różnych kryteriów negocjowania – słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej – a każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce znajdziemy też krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji. Uczestnicy niezliczonych seminariów i warsztatów poświęconych negocjacjom, wierzą i za to płacą, że po jedno- czy dwudniowym kursie opanują metodę, która w przyszłości zagwarantuje im negocjacyjne sukcesy. Jest to oczywista bzdura. Zamiast bowiem przyjąć racjonalne założenie, że można uczyć się pewnych elementów sztuki argumentowania i negocjowania, czyli przyjąć, że można opanować niektóre sposoby, techniki i strategie negocjacyjne zwiększające szansę na wygraną lub chociażby na nieco lepsze, bardziej sprawiedliwe, skuteczne lub ekonomicznie efektywne rozstrzygnięcie sporu, wolimy wierzyć w istnienie idealnej – zawsze wygrywającej – metody negocjacyjnej; metody, której oczywiście nie ma. Prof. dr. hab. JERZY STELMACH – prawnik i filozof, doktor honoris causa uniwersytetów w Heidelbergu i Augsburgu, kierownik Katedry Filozofii Prawa i Etyki Prawniczej UJ, współpracownik Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych. Autor lub współautor kilkuset artykułów naukowych i kilkunastu książek, w tym Die hermeneutische Auffasung der Rechtsphilosophie (Gremer 1991) oraz, wspólnie z Bartoszem Brożkiem, Methods of Legal Reasoning (Springer 2006) i Sztuka negocjacji prawniczych (Wolters Kluwer 2011). Prof. dr. hab. BARTOSZ BROŻEK – prawnik i filozof, pracownik Katedry Filozofii Prawa i Etyki Prawniczej UJ, współpracownik Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych. Autor kilkunastu książek, w tym Umysł matematyczny (wspólnie z Mateuszem Hoholem, Copernicus Center Press 2013), Granice interpretacji (Copernicus Center Press 2014) oraz kilkudziesięciu artykułów z zakresu filozofii prawa, etyki, filozofii nauki, filozofii logiki i kognitywistyki.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kobiety w korporacjach.
Nina Rotach pisze z perspektywy osoby z wieloletnim doświadczeniem, która zna prace międzynarodowych przedsiębiorstw „od środka”. Zastanawia się, skąd pochodzi zły image korporacji w Polsce. Rozwiewa mit „wyścigu szczurów” i pokazuje, że korporacja może być świetnym miejscem pracy dla kobiet pod warunkiem, że są one wytrwałe, asertywne, inteligentne i dobrze wykształcone. Odpowiada na pytanie, jak robić karierę, nie rezygnując jednocześnie z życia prywatnego. Daje kobietom instrumentarium do poruszania się i do awansu w korporacjach.
32% rabatu
23,73
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
MOBBING W MIEJSCU PRACY UWARUNKOWANIA I KONSEKWENCJE BYCIA PODDAWANYM MOBBINGOWI
Praca jest ważnym aspektem życia człowieka, najważniejszym obok rodziny. Jest źródłem zdrowia zarówno psychicznego, jak i somatycznego, przyczynia się do poczucia szczęścia i sensu życia. Może się jednak wiązać z cierpieniem, odrzuceniem, poczuciem niższości, może być też źródłem pogorszenia zdrowia psychicznego. Występowanie mobbingu jest silnym stresorem i prowadzi do poważnych konsekwencji dla pracowników. Z tekstu Badacze i praktycy mierzą się z problemem prawidłowego postępowania w sytuacji mobbingu oraz udzielania adekwatnej pomocy jego ofiarom. Poznanie organizacyjnych i indywidualnych uwarunkowań tego zjawiska pozwala na skuteczniejsze prognozowanie przebiegu destrukcyjnego konfliktu oraz bardziej efektywne interwencje. W książce przedstawiono wyniki badań poszerzające wiedzę na indywidualnych i organizacyjnych uwarunkowań mobbingu. Wiedza w niej zawarta może przyczynić się do budowania skuteczniejszej prewencji tego zjawiska.
14% rabatu
33,54
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
VADEMECUM JESZCZE LEPSZEGO MENEDŻERA
Nioceniony podręcznik zarówno dla osób już sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów. We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie na barkach menedżerów spoczywa ogromny ciężar obowiązków. Vademecum jeszcze lepszego menedżera jest zbiorem praktycznych porad zarówno dla osób już pełniących funkcje kierownicze, jak i tych, którym dopiero marzy się awans. To doskonały przewodnik, z którego dowiesz się m.in., jak: - organizować pracę zespołów i delegować zadania, - radzić sobie z trudnymi ludźmi i w sytuacjach konfliktowych, - sporządzać budżety i plany biznesowe oraz przedstawiać je szefom tak, by zyskać ich akceptację, - kierować sobą i własnym rozwojem. Oprócz cennych wskazówek Vademecum zawiera również studia przypadków zaczerpniętych z codziennego życia menedżerów, które są bogatym źródłem praktycznych informacji.
32% rabatu
33,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
POTĘGA POZYTYWNEGO PRZYWÓDZTWA DOBRY SZEF LEPSZY PRACOWNIK
Od czasu publikacji bestsellerowej książki zatytułowanej Autobus energii Jon Gordon pracował z wieloma firmami, specjalistami, drużynami akademickimi, szpitalami, szkołami i organizacjami non profit. Doradza liderom, którzy starają się odmienić oblicze swoich firm, organizacji i szkół, zdobyć mistrzostwo kraju, a także zmieniać świat. Prowadził również wywiady z najwybitniejszymi liderami naszych czasów i analizował życiorysy wielu pozytywnych liderów znanych z kart historii - starając się ustalić, jaką drogą podążali do sukcesu. W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem. Budowa globalnej organizacji wymaga dużego wysiłku. Nie jest też łatwo stworzyć zespół, który osiąga sukcesy. Jako lider niejednokrotnie będziesz się stykał z różnymi przeszkodami i z negatywnym nastawieniem. Nieraz zostaniesz wystawiony na próbę. Czasami będziesz miał wrażenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko tobie i że nie ma najmniejszych szans na urzeczywistnienie twoich wizji. Z badań prowadzonych przez Manju Puri i Davida Robinsona, profesorów biznesu z Duke University, wynika, że pozytywnie nastawieni ludzie lepiej zarabiają i częściej zajmują obieralne urzędy. Psycholog Barbara Frederickson twierdzi, że ludzie, w przypadku których emocje pozytywne przeważają nad negatywnymi, częściej dostrzegają kompleksowy obraz sytuacji, lepiej radzą sobie w związkach oraz na ścieżce zawodowej. Z badań prowadzonych przez Daniela Golemana wynika, że pozytywnie nastawione zespoły osiągają lepsze wyniki niż te nastawione negatywnie. Badania nie pozostawiają zatem wątpliwości. Pozytywne przywództwo ma wielką moc. Jednakże w pozytywnym przywództwie nie chodzi o fałszywy optymizm. O wielkości lidera decyduje jego autentyzm. Naukowcy stawiają sprawę jasno. Pozytywne nastawienie to coś więcej niż tylko ciekawa koncepcja przywództwa. To również skuteczna metoda budowania wspaniałej kultury i jednoczenia organizacji w obliczu trudności, a także wzmacniania więzi i zaangażowania w zespole oraz dążenia do doskonałości i wybitnych wyników. Pozytywne przywództwo ma w sobie wielką moc. Już dziś możesz zacząć wykorzystywać schematy, historie i praktyki przedstawione w tej książce w interesie własnym i dla dobra swojego zespołu.
34% rabatu
26,33
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Odpowiedzialność karna menadżerów
W prezentowanej pozycji szeroko omówiono regulację tzw. przestępstw menadżerskich, zawierając m.in. omówienie ok. 70 poszczególnych typów przestępstw, uregulowanych w kodeksie karnym i wielu aktach pozakodeksowych. Opracowanie jest skierowane przede wszystkim do prawników praktyków: sędziów, adwokatów, radców prawnych oraz prokuratorów, a jego celem w znacznej mierze jest ukazanie związków pomiędzy prawem karnym a innymi dziedzinami prawa obrotu gospodarczego, aby stać się użytecznym zarówno dla prawników karnistów, jak i dla prawników zajmujących się szeroko pojętym obrotem gospodarczym. Jednocześnie praca ta jest skierowana również do tych, którzy powinni nią być najbardziej zainteresowani, a więc menadżerów. 2. wydanie zostało zaktualizowane i poszerzone, szczególnie w zakresie zmian wprowadzonych Rozporządzeniem RODO
15% rabatu
143,65
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Klauzule RODO Wzory klauzul z praktycznym komentarzem
Rozpoczęcie obowiązywania RODO stanowiło wyzwanie dla wszystkich administratorów, wprowadzając nowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz modyfikując obowiązki dotychczas już znane na gruncie ustawy o ochronie danych osobowych. Jednym z obowiązków poddanych znaczącym zmianom jest obowiązek informacyjny, który wiąże się z koniecznością opracowania kompleksowej i zrozumiałej informacji o przetwarzaniu danych osobowych osób fizycznych oraz jej dostarczenie osobom, których dane dotyczą, bez względu na kategorię osób, których dane administrator przetwarza: klientów, potencjalnych klientów, użytkowników korzystających z usług świadczonych na stronie internetowej, użytkowników fanpage lub innych kanałów administratora na portalach społecznościowych, pracowników, zleceniobiorców, praktykantów, osób dzwoniących na infolinię itd. Wyzwanie stanowi również zapewnienie właściwej podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych. Podmioty często decydują się na pozyskiwanie zgody od osób, których dane dotyczą, mimo że nie zawsze jest to właściwa podstawa prawna i czasami pozyskanie zgody nie tylko jest ogromnym obciążeniem organizacyjnym dla podmiotu, ale także pozyskana zgoda jest nieważna i nie chroni administratora przed konsekwencjami wynikającymi z niezgodności z RODO. RODO wprowadza również znaczącą zmianę sposobu wyrażania zgody, gdy jest ona właściwą podstawą prawną przetwarzania. Do tej pory zgoda mogła zostać wyrażona wyłącznie przez oświadczenie woli. Na gruncie RODO zgoda na przetwarzanie danych „zwykłych” może zostać wyrażona nie tylko przez oświadczenie woli, ale także przez wyraźne działanie potwierdzające, a więc stanowi duże ułatwienie w realizacji tego obowiązku przez administratora i jest coraz częściej stosowane. Publikacja zawiera: gotowe wzory klauzul informacyjnych oraz klauzul zgód z różnych obszarów przetwarzania do zastosowania przez przedsiębiorców, propozycje różnych modeli stosowania podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych, wskazówki, na co zwrócić szczególną uwagę przy dostosowywaniu wzorów klauzul do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy, praktyczny komentarz do każdego wzoru z informacjami dotyczącymi zastosowanych rozwiązań w zakresie stosowania RODO, propozycje możliwych sposobów spełniania obowiązków informacyjnych i pozyskiwania zgód. Wzory klauzul RODO zawarte w publikacji dotyczą następujących obszarów: zawieranie kontraktów z osobami fizycznymi; pozyskiwanie danych osobowych podczas kontaktu telefonicznego; pozyskiwanie danych osób fizycznych na etapie wystawiania rachunku/faktury; pozyskiwanie danych osobowych klientów w związku ze świadczeniem usług; przetwarzanie danych klientów o stanie zdrowia w zakresie niezbędnym do realizacji usług; przetwarzanie danych osobowych w ramach rozpatrywania skarg lub reklamacji; pozyskiwanie danych osobowych w korespondencji mailowej; automatyczna zapowiedź na infolinię; działania marketingowe podejmowane na podstawie wyraźnej zgody działania marketingowe podejmowane na podstawie wyraźnego działania potwierdzającego; działania marketingowe przy pozyskaniu danych osobowych z innego źródła niż osoba, której dane dotyczą; działania marketingowe z użyciem elektronicznych kanałów komunikacji: telefonicznie, mailowo; polityka prywatności formularza kontaktowego oraz newslettera; polityka prywatności strony www; fanpage prowadzony na portalu Facebook; rekrutacja w związku z różnymi formami zatrudnienia; przyjęcie do pracy w oparciu o różne formy zatrudnienia; współpraca ze związkami zawodowymi; zajęcia wynagrodzenia; monitorowanie pracowników; nieodpłatne praktyki absolwenckie.
12% rabatu
113,52
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych KKB
W komentarzu w sposób kompletny i szczegółowy omówiono rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (RODO). Wskazano w nim m.in. na: nowe obowiązki administratorów danych i podmiotów przetwarzających, w tym na obowiązek uwzględnienia ochrony danych w fazie projektowania oraz wprowadzenia mechanizmów domyślnej ochrony danych, prowadzenie rejestru czynności przetwarzania, realizowanie licznych obowiązków informacyjnych obciążających głównie administratora. W publikacji w sposób dogłębny zaprezentowano: prawa osób, których dane dotyczą, uregulowane znacznie szerzej niż w dotychczasowych przepisach, status i rolę inspektora ochrony danych, zasady stosowania administracyjnych kar pieniężnych za nieprzestrzeganie rozporządzenia oraz zasady odpowiedzialności cywilnej wynikającej wprost z przepisów komentowanego rozporządzenia, uregulowanej odmiennie niż ma to miejsce w Kodeksie cywilnym. Publikacja ma istotne walory praktyczne i koncentruje się - obok rozważań natury teoretycznej i interpretacyjnej - na rekomendacjach dotyczących sposobów stosowania przepisów tego rozporządzenia. Przedstawiono w niej m.in.: zagadnienia dotyczące organu nadzorczego i omówiono wykonywanie jego kompetencji, sposoby realizacji zasad rozliczalności, które na gruncie rozporządzenia są rozumiane odmiennie, niż miało to miejsce dotychczas, podstawy dopuszczalności przetwarzania danych zwykłych i danych wrażliwych (szczególnych kategorii danych), procedury certyfikacji, transgranicznego przetwarzania danych, zagadnienia dotyczące: profilowania, niezbędnej dokumentacji, powierzenia przetwarzania, poufności, ryzyka i zabezpieczeń.
15% rabatu
152,15
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
4-Hour Work Week
4-Hour Work Week
Wydawca: Vermilion
wysyłka: 48h
Forget the old concept of retirement and the rest of the deferred-life plan - there is no need to wait and every reason not to, especially in unpredictable economic times. Whether your dream is escaping the rat race, experiencing high-end world travel, earning a monthly five-figure income with zero management, or just living more and working less, this book is the blueprint.
12% rabatu
57,61
65,47 zł
Dodaj
do koszyka
Captivate
Captivate
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
Do you wish you could decode people? Do you want a formula for charisma? Do you want to know exactly what to say to your boss, your date or your networking partner? You need to know how people work. As a human behaviour investigator, Vanessa Van Edwards studies the hidden forces that drive our behaviour patterns in her lab - and she's cracked the code. In Captivate she shares a wealth of shortcuts, systems and behaviour hacks derived from her research, to help you take charge of interactions at work and at home. You'll learn how to execute a social game plan to navigate any social situation; how to speed-read faces for 7 universal 'micro-expressions' that can be used to predict people's emotions; and much more besides. When you understand the laws of human behaviour you can get along with anyone. With Vanessa's help, you will never interact in the same way again.
12% rabatu
41,54
47,20 zł
Dodaj
do koszyka
Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik jest dostosowany do podstaw programowych kształcenia w zawodach – obejmuje wszystkie zagadnienia z zakresu kompetencji personalnych i społecznych (KPS) – część II podstawy programowej – efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów. Tak więc może on być wykorzystywany w technikach, szkołach zasadniczych, szkołach branżowych I stopnia i szkołach policealnych kształcących we wszystkich zawodach. Oprócz tego może być również stosowany na kursach i szkoleniach z tego zakresu. Wszystkie plany nauczania, opracowane przez ORE w 2017 r. dla szkół branżowych I stopnia, zawierają nowy przedmiot : kompetencje społeczne. Podręcznik "Kompetencje personalne i społeczne" obejmuje wszystkie zagadnienia z tego przedmiotu Wszystkie plany nauczania, opracowane przez ORE w 2017 r. dla techników i szkół policealnych, zawierają nowy przedmiot" kompetencje społeczne i organizacja pracy zespołów. Nasze podręczniki "Kompetencje personalne i społeczne" i Organizowanie pracy małych zespołów obejmują wszystkie zagadnienia z tego przedmiotu. Autorka w prosty sposób wyjaśnia w podręczniku zagadnienia dotyczące osobowości, rozumienia, odczuwania i motywacji (kompetencje personalne) oraz funkcjonowania człowieka w różnych sytuacjach w społeczeństwie (kompetencje społeczne). Omówione są w nim tematy, które kształtują życiową zaradność ludzi – dlatego może być przydatny nie tylko dla uczniów, ale dla każdego człowieka. Podręcznik składa się z dziesięciu rozdziałów. Każdy z rozdziałów zakończony jest podsumowaniem i zestawem pytań sprawdzających. Dodatkowo w podręczniku zamieszczony jest wykaz aktów prawnych oraz słownik najważniejszych pojęć. Podręcznik zawiera: - 152 strony formatu B5 - 26 tabel - 27 rysunków - 115 przykładów
12% rabatu
16,63
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Spory pracownicze
Spory pracownicze
Wydawca: Marina
wysyłka: 48h
W każdej organizacji pojawią się spory pracownicze. Są one nieuniknione. Spory między pracownikami nie muszą jednak prowadzić do konfliktu w organizacji. Autorzy próbują odpowiedzieć na pytania: Jak nie doprowadzić do konfliktu w organizacji? Jak rozwiązywać spory pracownicze w organizacjach? Jak mediować z pracownikami? Jak obniżyć koszty sporów pracowniczych? Jak menedżer może wcielić się w rolę skutecznego mediatora? Książka zawiera interesujące studia przypadków dotyczące rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracowniczych oraz gotowe wzory pism wykorzystywane podczas mediacji w sporach zbiorowych z zakresu prawa pracy.
30% rabatu
45,50
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Konsultant zarządzania jakością
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
24% rabatu
34,20
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Stres w pracy menedżera
Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych. Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów: • rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania • wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach • czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera • syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów • sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji • uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu • wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów. Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. Książka adresowana jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów HR, doradców personalnych, trenerów, coachów, studentów kierunków biznesowych (zarządzanie, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi).
24% rabatu
38,76
51,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.
26% rabatu
36,26
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych
Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy te najczęściej dotyczą dużych przedsiębiorstw lub firm rodzinnych, natomiast brakuje kompleksowych opracowań tego zagadnienia w odniesieniu do organizacji pozarządowych. Celem prezentowanej monografii jest zbadanie przebiegu sukcesji i jej uwarunkowań w organizacjach pozarządowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu, w jakim ten proces zachodzi. Z wykorzystaniem metody studium przypadku dokonano analizy ilościowej zapisów dotyczących kadencyjności władz w statutach wybranych organizacji, a także przeprowadzono ankiety z prezesami.
17% rabatu
37,27
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka