Okładka książki Anatomia projektu

Anatomia projektu

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788361380320
EAN: 9788361380320
oprawa: Twarda
podtytuł: współczesne projektowanie graficzne - wpływy i inspiracje
format: 26.0x26.0cm
język: polski
liczba stron: 52
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
32,45 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45

Opis produktu

Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopiero "obróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. "Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych, bo inspiracją może być wszystko źródła znane i nieznane, zupełnie oczywiste i zdawało by się - niekonsekwentne. Metaforycznie można by powiedzieć, że ta wyjątkowa książka dokonuje jakby sekcji 49 kompletnie ukończonych prac współczesnego graficznego designu. Jeśli zdejmiemy zewnętrzną powłokę, ukaże się szkielet, trzymający razem organa wewnętrzne - a żaden z nich nie może istnieć bez drugiego. Jeżeli usuniemy choćby jedną część, naruszymy całość projektu. To anatomiczne studium uczy, jak bardzo współczesne prace są powiązane z historią designu. Jeden motyw wywodzi się (lub zanika) z drugiego, jedna technika przeradza się w inną, lepszą. Pod zewnętrzną powierzchnią każdego plakatu, opakowania, okładki książki czy billboardu kryje się twórcze DNA, które określa i wyjaśnia, dlaczego dany projekt wygląda właśnie tak, a nie inaczej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj