nowość
![]()
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
24% rabatu
45,33 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł
![]()
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
41% rabatu
34,54 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,51 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,75 zł
![]()
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
32% rabatu
33,76 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,76 zł
![]() Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Autor:
Jacek Barlik
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]() Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: 48h
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
28% rabatu
35,81 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
![]()
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,11 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,11 zł
![]()
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
25% rabatu
51,51 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł
![]()
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,35 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł
![]()
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,26 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26 zł
![]()
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,48 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł
![]() Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,11 zł
![]()
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]() Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
wysyłka: niedostępny
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,10 zł
![]() Skuteczne zarządzanie zespołem
Autor:
Stefano Mastrogiacomo
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
37% rabatu
49,49 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,28 zł
![]() Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
36% rabatu
35,00 zł
54,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł
![]() Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Autor:
Michał Rogatko
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
23% rabatu
49,75 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04 zł
![]() Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Autor:
Woźniakowski Mariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich
25% rabatu
37,29 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,29 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|