nowość
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
21% rabatu
34,08
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
33% rabatu
43,84
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
18% rabatu
45,35
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategic Writing
In its fourth edition, Strategic Writing emphasizes the goal-oriented mission of high-quality public relations and media writing with clear, concise instructions for more than 40 types of documents. This multidisciplinary text covers writin
15% rabatu
156,03
183,56 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
18% rabatu
48,65
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
Autor: Leigh Rich
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
18% rabatu
48,65
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zostań królową PR
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
40% rabatu
20,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
33% rabatu
22,93
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
36% rabatu
28,94
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikowanie polityczne
Komunikowanie polityczne
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związany
24% rabatu
32,11
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Droga do gwiazd
Droga do gwiazd
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
36% rabatu
25,14
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Komunikacje w rozmowie 3
Komunikacje w rozmowie 3
Wydawca: Libron
wysyłka: 48h
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
35% rabatu
24,22
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykor
40% rabatu
17,94
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
18% rabatu
47,82
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public relations
Public relations
Autor: Bussey Cathy
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy
33% rabatu
30,29
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Deszcz pieniędzy
Deszcz pieniędzy
Autor: Ike Schultz
Wydawca: One Press Helion
wysyłka: 48h
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy! Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy
40% rabatu
23,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
18% rabatu
48,65
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
16% rabatu
37,92
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Populismo y propaganda: entre el presente y el pasado
Los conceptos de populismo y de propaganda han estado presentes en el espacio público durante siglos. Como es bien conocido los partidos populistas suelen utilizar no solo métodos antiguos y probados de propaganda masiva, copiando algunos m
14% rabatu
43,14
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki The Campaign Manager
The Campaign Manager
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-
13% rabatu
131,18
150,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka