Okładka książki Public Relations
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
22% rabatu
69,83
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Skuteczne zarządzanie zespołem
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
39% rabatu
48,15
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
35% rabatu
35,71
54,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
28% rabatu
46,69
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
36% rabatu
31,81
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
45% rabatu
21,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
20% rabatu
43,79
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
42% rabatu
28,79
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Employer branding po polsku
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
27% rabatu
35,75
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Propaganda
Propaganda
Wydawca: Wektory
wysyłka: 48h
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
39% rabatu
29,07
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
24% rabatu
49,20
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
19% rabatu
44,52
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
22% rabatu
50,21
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
Autor: Leigh Rich
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
22% rabatu
50,21
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zostań królową PR
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
29% rabatu
24,66
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
20% rabatu
35,81
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Manipulacja informacją
Manipulacja informacją
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
28% rabatu
68,03
94,96 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dziennikarstwo a public relations
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,38
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
39% rabatu
27,32
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,95
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj