![]()
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
38% rabatu
36,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,60 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,56 zł
![]() Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Autor:
Michał Rogatko
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
21% rabatu
51,04 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,75 zł
![]()
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
32% rabatu
33,76 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,76 zł
![]() Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
40% rabatu
24,02 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]() Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: 48h
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
41% rabatu
29,22 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,46 zł
![]()
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
45% rabatu
30,25 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
![]()
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
29% rabatu
46,33 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,33 zł
![]()
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,11 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,11 zł
![]()
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,02 zł
![]()
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
29% rabatu
67,74 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,74 zł
![]()
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,26 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26 zł
![]()
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
29% rabatu
32,11 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,11 zł
![]() Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Autor:
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
29% rabatu
20,69 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł
![]() Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,75 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
29% rabatu
32,11 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,11 zł
zapowiedź
![]()
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł
![]()
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]() Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
wysyłka: niedostępny
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,10 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|