| 
                     nowość 
                                                                        
                     
                        Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Figiel Adam
                                                Ewa Kozień
                                                Bober Tomasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                edu-Libri
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
                             
                        48% rabatu 
                            41,60 zł 
                            80,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł 
                     
                        
                                Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust.
The Smart PR Book is a c
                             
                        19% rabatu 
                            42,82 zł 
                            53,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł 
                     
                        
                                Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
                             
                        23% rabatu 
                            46,01 zł 
                            59,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł 
                     
                        
                                woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
                             
                        38% rabatu 
                            36,40 zł 
                            59,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł 
                     
                        
                                Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została 
                             
                        19% rabatu 
                            75,94 zł 
                            94,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94 zł 
                     
                        
                                Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
                             
                        34% rabatu 
                            32,89 zł 
                            49,99 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,91 zł 
                     
                        Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Jacek Barlik
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii 
                             
                        20% rabatu 
                            43,70 zł 
                            54,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,70 zł 
                     
                        
                                Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
                             
                        23% rabatu 
                            42,18 zł 
                            55,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,18 zł 
                     
                        MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Leigh Rich
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                "Nad pytaniem: "Czym jest PR?" zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
                             
                        34% rabatu 
                            45,30 zł 
                            69,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł 
                     
                        
                                Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
                             
                        26% rabatu 
                            70,48 zł 
                            94,96 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,48 zł 
                     
                        
                                Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
                             
                        26% rabatu 
                            33,42 zł 
                            45,01 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł 
                     
                        Public relations w zarządzaniu sytuacjami ... 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Kaczmarek-Śliwińska Monika
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Difin
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały 
                             
                        19% rabatu 
                            46,86 zł 
                            58,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86 zł 
                     
                        
                                Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
                             
                        26% rabatu 
                            21,52 zł 
                            29,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52 zł 
                     
                        Komunikowanie polityczne i publiczne 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Dobek-Ostrowska Bogusława
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
                             
                        19% rabatu 
                            67,86 zł 
                            84,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł 
                     
                        
                                W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
                             
                        26% rabatu 
                            33,42 zł 
                            45,01 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł 
                     
                        
                                Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
                             
                        35% rabatu 
                            32,12 zł 
                            49,60 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,12 zł 
                     
                        Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022 
                            
                                
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
                             
                        31% rabatu 
                            61,22 zł 
                            89,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,22 zł 
                     
                        Skuteczne zarządzanie zespołem 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Stefano Mastrogiacomo
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                One Press / Helion
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
                             
                        37% rabatu 
                            50,16 zł 
                            79,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,39 zł 
                     
                        Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością 
                            
                                
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Znak
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
                             
                        36% rabatu 
                            35,07 zł 
                            54,99 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł 
                     
                        Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Michał Rogatko
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
                             
                        23% rabatu 
                            49,84 zł 
                            64,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
        
        Idź do strony:
            
     
 
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |