Okładka książki Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczych
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspom
20% rabatu
51,89
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich
24% rabatu
37,90
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
36% rabatu
31,97
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zarządzać ludźmi. Proste i efektywne strategie menedżerskie
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania,
39% rabatu
21,27
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Neuromarketing w Internecie
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
31% rabatu
37,85
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
14% rabatu
47,19
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
42% rabatu
28,89
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
36% rabatu
37,73
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Employer branding po polsku
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Propaganda
Propaganda
Wydawca: Wektory
wysyłka: 48h
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
39% rabatu
23,77
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
19% rabatu
36,35
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
24% rabatu
41,77
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
21% rabatu
46,58
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zostań królową PR
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
25% rabatu
26,16
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
39% rabatu
20,72
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
14% rabatu
38,59
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikowanie polityczne
Komunikowanie polityczne
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związany
27% rabatu
30,64
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Droga do gwiazd
Droga do gwiazd
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
39% rabatu
23,77
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dziennikarstwo a public relations
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,38
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
5
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj