nowość
![]() Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
32% rabatu
27,31 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Autor:
Jacek Barlik
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
38% rabatu
34,29 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: 48h
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
39% rabatu
30,66 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
wysyłka: 48h
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
8% rabatu
36,98 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
32% rabatu
40,39 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.
Ludzie chętnie wracają do pro
21% rabatu
78,66 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
32% rabatu
33,54 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
35% rabatu
25,53 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
15% rabatu
38,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
27% rabatu
47,74 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
20% rabatu
44,25 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
Autor:
GRZEGORZ KLEIN
Wydawca:
PWN
wysyłka: 48h
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
17% rabatu
49,24 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
32% rabatu
23,89 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
35% rabatu
22,25 zł
34,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
38% rabatu
28,04 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związany
23% rabatu
32,53 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
35% rabatu
25,53 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
35% rabatu
29,45 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
40% rabatu
22,20 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor:
Ryan Holiday
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykor
32% rabatu
20,47 zł
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|