![]() Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Autor:
Aga Szóstek
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
16% rabatu
54,48 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
42% rabatu
25,97 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
29% rabatu
29,70 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor:
Piotr Kaleta
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wys
41% rabatu
23,48 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Autor:
Dziawgo Danuta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
Danuta Dziawgo - Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów. Istota-ewolucja-wyzwania
16% rabatu
28,21 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Google Analytics dla marketingowców w.3
Autor:
Martyna Zastrożna
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
42% rabatu
28,86 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor:
Krzysztof Marzec
Trzósło Tomasz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotam
42% rabatu
45,70 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Historia nie uczy nas, co mamy robić, lecz czego unikać. A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa, to Bóg odejmie jego udział w drzewie życia i w Mieście Świętym które są opisane w tej księdze.
30% rabatu
31,26 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
36% rabatu
31,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
42% rabatu
32,97 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
41% rabatu
40,59 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Autor:
Ryan Holiday
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzyst
42% rabatu
20,20 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W tomiku dzielę się moim odczytaniem ""Listów"" św. Jana, które odbieram jako zwieńczenie wiedzy na temat prawdy Objawionej. Do czytania zapraszam nie tylko tych, który mają odwagę żyć w Objawionej Prawdzie, i tych, którzy tęsknią za wolnoś
30% rabatu
32,18 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
21% rabatu
35,36 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
22% rabatu
35,00 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
42% rabatu
23,07 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
41% rabatu
35,72 zł
60,69 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienn
42% rabatu
28,36 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
This stunningly illustrated book examines the
history of poster design and its relation to the
arts and broader culture.
The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
21% rabatu
250,27 zł
317,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art
29% rabatu
105,72 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|