Okładka książki Opakowania, czyli perfumowanie śledzia
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
43% rabatu
51,65
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
23% rabatu
37,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
23% rabatu
45,87
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Informacje pożądane
Informacje pożądane
Autor: Tomasz Kuzak
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
29% rabatu
42,67
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hegarty on Advertising
Hegarty on Advertising
9% rabatu
78,77
86,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
45% rabatu
26,95
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
120,92
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Brand Equity
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
27% rabatu
86,33
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
44% rabatu
33,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawdziwe życie modelek mk. /Czerwone i Czarne
Jak zostać modelką? Trzeba być szczupłym, wysokim, silnym psychicznie, wytrwałym, szczupłym, wysokim, nie mieć wielkiego ego, mieć silny charakter, być szczupłym, wysokim, znać angielski, być miłym, szczupłym i wysokim. Na początek wystarcz
19% rabatu
36,55
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
20% rabatu
51,76
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
28% rabatu
35,06
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
45% rabatu
37,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.2
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów
14% rabatu
61,29
70,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
23% rabatu
49,68
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
44% rabatu
25,34
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pakiet: Anty - Mamo Kup Mi! 1-2
Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Lesio nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo.
45% rabatu
27,44
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
28% rabatu
30,05
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
29% rabatu
32,02
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Google Analytics dla marketingowców w.3
Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
44% rabatu
28,17
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj