nowość
Opakowanie Package Design Book
Package Design Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020 Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packaging. The quality of the packaging has a significant i
15% rabatu
241,40
284,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
15% rabatu
25,40
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
18% rabatu
36,80
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
32% rabatu
30,51
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lokowanie idei w reklamie
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
30% rabatu
42,45
60,69 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Twoja firma w social mediach wyd.3
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienn
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Poster 200 Years of Art and History
This stunningly illustrated book examines the history of poster design and its relation to the arts and broader culture. The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
225,00
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Impressive Advertising
Impressive Advertising
Wydawca: Monsa
wysyłka: 48h
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
104,95
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art
18% rabatu
122,11
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bracia Warner T.2 Bezpieczna przystań
Tylko miłość może być najlepszym schronieniem Sutton Warner czuje, że zawiódł wszystkich. Szczególnie kobietę, o której nie może zapomnieć. Tę, która prawie straciłaby przez niego życie. Emry Santos czuje w swoim życiu wielką pustkę i chcia
38% rabatu
22,86
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
30% rabatu
41,90
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interp
25% rabatu
52,46
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki DYKTATURA DANYCH
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć. Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
36% rabatu
25,57
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
28% rabatu
27,20
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Chinese Propaganda Posters
Chinese Propaganda Posters
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
With his smooth, warm, red face which radiated light in all directions, Chairman Mao Zedong was a fixture in Chinese propaganda posters produced between the birth of the People s Republic in 1949 and the early 1980s. Chairman Mao, portraye
13% rabatu
64,34
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
18% rabatu
44,99
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
25% rabatu
50,97
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Katechizm dla (nie)śmiertelników cz.1
Książka ""Katechizm dla (nie) śmiertelników"" może zaciekawiać i szokować już swoim tytułem. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto chce pogłębić swoją wiarę w Pana Boga oraz poznać Jego Kościół, którego Założycielem jest Jezus Chrystus.(..
22% rabatu
30,40
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
18% rabatu
81,13
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
15
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj