|   
                                Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zaran
                             43% rabatu 39,12 zł 69,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł   
                                Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
                             23% rabatu 46,01 zł 59,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł   Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone 
                                    Autor:
                                    
                                                Szczepański Jarek
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                ONEPRESS
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
                             43% rabatu 44,79 zł 79,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,79 zł   
                                Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
                             42% rabatu 51,93 zł 89,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,86 zł   Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko 
                                    Autor:
                                    
                                                Edwards Jim
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                MT Biznes
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
                             26% rabatu 44,45 zł 59,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł   
                                Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
                             13% rabatu 52,14 zł 59,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46 zł   
                                W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom 
                             48% rabatu 25,48 zł 49,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł   
                                Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
                             28% rabatu 121,33 zł 169,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,33 zł   
                                American Ads 80
                             32% rabatu 94,23 zł 139,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,01 zł   
                                Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
                             19% rabatu 100,18 zł 124,01 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,18 zł   Strategia komunikacji w social mediach 
                                    Autor:
                                    
                                                Oruba Norbert
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                One Press / Helion
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
                             43% rabatu 33,45 zł 59,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł   Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne 
                                    Autor:
                                    
                                                Pałka Patrycja
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Księgarnia Akademicka
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
                             23% rabatu 49,91 zł 65,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,91 zł   Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy 
                                    Autor:
                                    
                                                Giza Andrzej
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Avalon
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
                             36% rabatu 31,26 zł 49,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł   Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization 
                                    Autor:
                                    
                                                Błażewicz Grzegorz
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
                             19% rabatu 59,78 zł 74,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł   
                                Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów
                             13% rabatu 62,33 zł 71,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,33 zł   Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku 
                                    Autor:
                                    
                                                Aga Szóstek
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                MT Biznes
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
                             21% rabatu 51,13 zł 64,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,13 zł   Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting 
                                    Autor:
                                    
                                                Jabłoński Artur
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                ONEPRESS
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
                             43% rabatu 25,45 zł 44,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł   
                                Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Chciejek nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo. Pakiet z
                             43% rabatu 28,34 zł 49,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,34 zł   Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020 
                                    Autor:
                                    
                                                Magdalena Pataj (red.)
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                UMCS
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
                             28% rabatu 30,15 zł 42,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł   Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów 
                                    Autor:
                                    
                                                Dziawgo Danuta
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Adam Marszałek
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
                             26% rabatu 33,34 zł 44,80 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,34 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
        Idź do strony:
            
       
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |