![]() Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
Autor:
Kawszyn Roman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
22% rabatu
38,20 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Autor:
Edwards Jim
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
22% rabatu
46,69 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
28% rabatu
42,91 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom
40% rabatu
29,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]()
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
122,44 zł
169,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
22% rabatu
93,36 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Strategia komunikacji w social mediach
Autor:
Oruba Norbert
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
40% rabatu
35,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Jak zostać modelką? Trzeba być szczupłym, wysokim, silnym psychicznie, wytrwałym, szczupłym, wysokim, nie mieć wielkiego ego, mieć silny charakter, być szczupłym, wysokim, znać angielski, być miłym, szczupłym i wysokim. Na początek wystarcz
31% rabatu
31,05 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Autor:
Pałka Patrycja
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: 48h
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
20% rabatu
52,02 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Autor:
Giza Andrzej
Wydawca:
Avalon
wysyłka: 48h
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
28% rabatu
35,26 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
PWN
wysyłka: 48h
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
31% rabatu
54,73 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów
13% rabatu
59,06 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Autor:
Aga Szóstek
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
21% rabatu
51,24 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
40% rabatu
26,87 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
27% rabatu
30,54 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor:
Piotr Kaleta
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wysz
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Autor:
Dziawgo Danuta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
28% rabatu
32,20 zł
44,80 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Google Analytics dla marketingowców w.3
Autor:
Martyna Zastrożna
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
40% rabatu
29,86 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pierwsze polskie wydanie książki Mojżesza Hessa - prekursora syjonizmu. To on ,,nawrócił"" Karola Marksa na komunizm. Święta historia ludzkości to książka sięgająca swymi korzeniami rewolucji francuskiej, która rozpoczęła emancypację grup
16% rabatu
37,69 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
45% rabatu
31,35 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|