Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
16% rabatu
54,48
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
42% rabatu
25,97
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
29% rabatu
29,70
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wys
41% rabatu
23,48
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Danuta Dziawgo - Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów. Istota-ewolucja-wyzwania
16% rabatu
28,21
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Google Analytics dla marketingowców w.3
Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
42% rabatu
28,86
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotam
42% rabatu
45,70
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Święta historia Ludzkości
Historia nie uczy nas, co mamy robić, lecz czego unikać. A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa, to Bóg odejmie jego udział w drzewie życia i w Mieście Świętym które są opisane w tej księdze.
30% rabatu
31,26
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Skuteczna reklama na LinkedIn
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
42% rabatu
32,97
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Logo Design Love
Logo Design Love
Autor: Airey David
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
41% rabatu
40,59
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzyst
42% rabatu
20,20
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bogactwo Listów św. Jana
W tomiku dzielę się moim odczytaniem ""Listów"" św. Jana, które odbieram jako zwieńczenie wiedzy na temat prawdy Objawionej. Do czytania zapraszam nie tylko tych, który mają odwagę żyć w Objawionej Prawdzie, i tych, którzy tęsknią za wolnoś
30% rabatu
32,18
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
21% rabatu
35,36
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
22% rabatu
35,00
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
42% rabatu
23,07
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lokowanie idei w reklamie
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
41% rabatu
35,72
60,69 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Twoja firma w social mediach wyd.3
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienn
42% rabatu
28,36
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Poster 200 Years of Art and History
This stunningly illustrated book examines the history of poster design and its relation to the arts and broader culture. The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
21% rabatu
250,27
317,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art
29% rabatu
105,72
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
16
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj