Anatomia trendu
Autor:
Vejlgaard Henrik
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326439384
EAN:
9788326439384
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
BIZNESOWE PORADNIKI
liczba stron:
266
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
44,31 zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł
Opis produktu
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości?
Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji.
Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.:
- na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy,
- dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA,
- jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę,
- skąd się wzięła metroseksualność,
- jak się rozwijała popularność kulturystyki.
Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|