Budowanie kultury organizacyjnej i zarządzanie...
Autor:
Katarzyna Wojtanowicz
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788383700304
EAN:
9788383700304
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
230x162 mm
liczba stron:
265
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
74,89 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,89 zł
Opis produktu
Wstęp Rozdział I Podstawy kreowania polityki rodzinnej . 1. Prawne aspekty polityki rodzinnej .
2 .Zadania gminy w zakresie pomocy społecznej . 3. Zadania gminy dotyczące wspierania rodziny . 4. Zadania gminy w zakresie wspierania kobiet w ciąży i rodziny program Za życiem. 5. Ośrodek pomocy społecznej jako instytucja i realizator lokalnej polityki rodzinnej . Rozdział II Kultura organizacyjna instytucji 1. Definicja kultury organizacyjnej . 2. Typologie kultury organizacyjnej na podstawie modelu wartości konkurujących . 3. Funkcje kultury organizacyjnej . 4. Budowanie kultury organizacyjnej . 5. Kultura organizacyjna jako element rozwoju instytucji . 6. Wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie wizerunku instytucji .
7. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu zmianą w instytucji 8. Podstawy kształtowania kultury organizacyjnej instytucji pomocy społecznej .
Rozdział III Metodologia badań . 1. Przedmiot i cel badań . 2. Zastosowane narzędzia badawcze . 3. Charakterystyka terenu i organizacja badań . 4. Charakterystyka grupy badawczej . Rozdział IV Kultura organizacyjna ośrodków pomocy społecznej analiza badań własnych 1. Kultura organizacyjna ośrodków pomocy społecznej na podstawie badań kwestionariuszem OCAI . 2. Wartości i zasady pracy w ośrodkach pomocy społecznej jako punkty odniesienia do kultury organizacyjnej i zarządzania . Rozdział V Zarządzanie ośrodkiem pomocy społecznej . 1. Podstawy zarządzania w pomocy społecznej . 2. Zarządzanie ośrodkiem pomocy społecznej w kontekście kreowania polityki rodzinnej . 3. Wyzwania wobec kadry menedżerskiej w pomocy społecznej . 4. Tworzenie sprzyjających warunków pracy w ośrodku pomocy społecznej . 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi . 6. Zarządzanie godnościowe . 7. Zarządzanie superwizyjne . 8. Ewaluacja w zarządzaniu . 9. Ocena okresowa pracowników . 10. Publiczne relacje i promocja działań pomocy społecznej . Spis treści 7 11. Współpraca i kooperacja na rzecz wsparcia osób i rodzin . 12. Rozwój usług społecznych . Zakończenie Abstract .
Bibliografia Wykaz tabel . Wykaz rysunków . Wykaz wykresów .
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|