Czym jest Branding?
Autor:
Healey Matthew
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361380283
EAN:
9788361380283
oprawa:
Miękka
format:
17.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
36,30 zł
Cena detaliczna:
66,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł
Opis produktu
„Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|