Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor:
Dryglas Diana
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301200527
EAN:
9788301200527
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
61,75 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,45 zł
Opis produktu
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|