Okładka książki Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Autor: Dryglas Diana
wysyłka: 48h
ISBN: 9788301200527
EAN: 9788301200527
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
43,45 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,59

Opis produktu

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj