Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379229956
EAN:
9788379229956
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Englisch-Deutsch
format:
21.1x14.7
język:
angielski, niemiecki
liczba stron:
478
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
81,57 zł
Cena detaliczna:
119,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,46 zł
Opis produktu
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|