Okładka książki Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German

Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German

Autor: Kapusta Piotr
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788379229956
EAN: 9788379229956
oprawa: Miękka
podtytuł: Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Englisch-Deutsch
format: 21.1x14.7
język: angielski, niemiecki
liczba stron: 478
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
81,57 zł
Cena detaliczna: 
119,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,46

Opis produktu

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj