Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Autor:
Kozierkiewicz Roman
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374834889
EAN:
9788374834889
oprawa:
Twarda
format:
13.0x20.2cm
język:
polski
Seria:
LITERATURA OBCOJĘZYCZNA
liczba stron:
428
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
71,92 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,73 zł
Opis produktu
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|