Opakowanie Działalność marketingowa gmin

Działalność marketingowa gmin

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788391139240
EAN: 9788391139240
oprawa: Miękka
podtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
format: 16.0x22.0cm
język: polski
liczba stron: 140
rok wydania: 2000
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
12,87 zł
Cena detaliczna: 
16,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,87

Opis produktu

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj