Działalność marketingowa gminwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788391139240
EAN:
9788391139240
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zarys ujęć marketingu terytorialnego
format:
16.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
140
rok wydania:
2000
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
12,87 zł
Cena detaliczna:
16,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,87 zł
Opis produktu
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce
Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|