Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Autor:
Katarzyna Wojtaszczyk
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375257472
EAN:
9788375257472
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Uwarunkowania, procesy, pomiar
format:
16,5x24 cm
język:
polski
liczba stron:
252
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
27,24 zł
Cena detaliczna:
33,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,21 zł
Opis produktu
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|