Etyka Public Relationwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322932780
EAN:
9788322932780
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
164
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
25,00 zł
Cena detaliczna:
31,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł
Opis produktu
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|