Etykieta Menedżera
Autor:
Andrzej Szteliga
Tomasz Orłowski
Wydawca:
Sonia Draga
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375085389
EAN:
9788375085389
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
20,34 zł
Cena detaliczna:
35,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,27 zł
Opis produktu
Współcześnie młodzież na różnych wydziałach, zwłaszcza biznesowych, przygotowywana jest do tzw. profesjonalnego wyścigu szczurów. Wydaje się, że w myśl zasady, iż podstawą piękna w sztuce są proporcje należałoby dla równowagi wprowadzić do programu edukacyjnego naukę dobrych obyczajów, która z jednej strony łagodziłaby swoistą agresję wywoływaną pędem do kariery, a z drugiej rozwijałaby umiłowanie subtelnej gry w relacjach międzyludzkich, a zwłaszcza partnerskich na płaszczyźnie zawodowej.Z pewnością można być dobrym fachowcem w jakiejś wąskiej dziedzinie/specjalności, ale nie można być menedżerem bez znajomości i stosowania zasad etykiety w relacjach z otoczeniem firmy bądź instytucji wewnętrznym (współpracownicy, podwładni, przełożeni) i zewnętrznym (kontrahenci, kooperanci, administracja). Ponadto reguły dobrego wychowania i zachowania wobec otoczenia w wymiarze socjalnym (rodzina, relacje towarzyskie, środowisko zawodowe, inne) obowiązują wszystkich.Tak naprawdę menedżer powinien być dżentelmenem w każdej sytuacji w życiu zawodowym i prywatnym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|