Okładka książki Fuzje i przejęcia Dlaczego...

Fuzje i przejęcia Dlaczego...

Wydawca: Studio Emka
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-60656-12-9
EAN: 9788360656129
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Dlaczego kończą się (nie)powodzeniem
format: 15.0x22.5cm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
37% rabatu
31,07 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,97

Opis produktu

Książka jest obowiązkową lekturą zarówno dla menedżerów zaangażowanych w fuzje i przejęcia, jak i dla konsultantów pomagających skutecznie i w miarę możliwości ,,bezboleśnie"" przeprowadzić te skomplikowane procesy biznesowe. Wielkim atutem książki jest rzetelny przegląd formalno-prawnych uwarunkowań fuzji i przejęć. Jeszcze większym - mnóstwo praktycznych wskazówek odpowiadających - w zwięzły i kompetentny sposób - na pytanie jak zarządzać fuzjami i przejęciami. Jednak zdecydowanie największą zaletą książki jest to, że Autorka poświęciła w niej wiele miejsca ,,miękkim"" aspektom fuzji i przejęć (,,zarządzaniu emocjami"", komunikowaniu zmian, sposobom przezwyciężania oporów, za które odpowiedzialne są różne kultury organizacyjne, sposobom ,,oswajania"" poczucia niepewności itd.). Fakt, iż owe miękkie, psychologiczne i socjologiczne aspekty fuzji i przejęć zostały potraktowane w książce z najwyższą uwagą czyni tę publikację przedsięwzięciem prekursorskim na polskim rynku wydawniczym. prof. dr hab. Rafał Drozdowski, dyrektor Instytut Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prezes zarządu Public Profits, firmy badawczo-doradczej Barbara Rozwadowska jest doktorem nauk ekonomicznych, adiunktem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest też autorką programu Podyplomowego Studium Public Relations; opiekunem merytorycznym specjalizacji komunikacja społeczna. Publikuje artykuły z zakresu marketingu, public relations i komunikacji w prestiżowych periodykach. Utrzymuje liczne kontakty z praktyką - prowadzi badania rynku, szkolenia w renomowanych firmach. Jest konsultantką wartościowych i ważnych projektów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj