Okładka książki Global Marketing Management

Global Marketing Management

Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781119586777
EAN: 9781119586777
oprawa: Miękka
format: 21.0x28.0cm
język: angielski
liczba stron: 674
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
208,13 zł
Cena detaliczna: 
243,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 207,64

Opis produktu

The 7th Edition of Global Marketing Management prepares students to become effective managers overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. The text’s guiding principle, as laid out concisely and methodically by authors Kotabe and Helsen, is that the realities of international marketing are more “multilateral.” Suitable for all business majors, the text encourages students to learn how marketing managers work across business functions for effective corporate performance on a global basis and achievement of overall corporate goals. Global Marketing Management brings timely coverage in various economic and financial as well as marketing issues that arise from the acutely recessionary market environment.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj